Soffan here i come!!

Nu äntligen kan jag sitta och ta det lite lugnt, har varit en sjukt hetsig och varm
dag! Blev aldrig att jag låg och sola men stektes endå.. det var rena rama döden
att åka bil till och från göteborg. Men sen på vägen hem börja de regna som skönt va,
fast jag tänkte klippa gräset åt lilla mommo men de sket ju sig, fast åkte och
hälsa på endå. Min mommo e verkligen världens gulligate.<3
Aja, förutom varit i gbg och hälsat på mommo så har jag fixat och grejat med
mitt löshår, har även städat och haft mig.

Hann inte till polisen men tar det imorgon!

Fick även köpt BUS idag! :P

Löshåret.



Jag tycker det är så jävla dåligt att det inte finns min nyans att köpa på Safari..
hur många finns det inte som är lika blonda som mig eller blondare???
Sen jag började andvända silver shampoo så passar inget lös hår längre...
måste tvätta det också med silver shampoo och då blir de mer slitet och fult.
Nä.. nästa gång provar ja att beställa löshår från Taj Mahal ist!
Eller kanske detta från RAPUNZELof sweden? Fast vet icke om färgen passar..
Fattar då fan inte dom som beställer det löshåret för nästan 4.000 :- från
RAPUNZEL, wtf??? :S Fast översäg, hade man haft löjligt mkt pengar så
varför inte? x) Men inget jag hade prioriterat.

Aja, nu ska jag smörja in mig med BUS sen dra på någon bra film och lägga mig på soffan
framför tv:n och hoppas på att jag somnar lite tidigare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0