övergiven.

Nu är jag hemma igen och Andreas åkte precis, snyft bara lämnar mig
inatt igen... :/ Men men, tv:n får bli mitt sällskap.

Imorgon blir det att dra och sola igen om det blit lika fint väder som idag,
molnen försvann nästan helt förut när jag låg och stekte som tur va.
Syster joina mig, vi spelade volly boll och kickade fotboll haha, det sägs
ju att solen tar som mest när man rör på sig. Men gillar inte riktigt dom
fula bikini linjerna man får, så efter någon halv timma hoppa ja de och
la mig och stekte naken igen ist. Ligger ju så ingen ser mig men kan ju
inte direkt spela volly boll osv näck haha! ;P

Mkt av min färg hade försvunit eftersom jag inte solat mkt alls den senaste
tiden, men fick tillbaka den idag wihi! :D Inte så konstigt med tanke på att
det var 30 % i skuggan! 

Lilla jag efter jag legat och stekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0