Onsdag.

Sitter och tittar på Jersey shore, är inte ett dugg trött men ska till
trollhättan med Madde antagligen imorgon om det blir något och om inte
så åker jag med mina päron, så jag borde nog gå och lägga mig snart
om jag ska orka upp imorgon. Blir nog att vi åker ganska tidigt.

Idag fixade jag äntligen mina pp! Och fick även solat hihi.
Och nu ska jag smörja in mig med BUS, tänkte bli brun och fin
till midsommar! :p
Och jag vet fortfarande inte vad fan man ska göra! :<

Snodde lite pic av Madde från inflyttnings festen i Lördags.

Daniel, Sofies boy Jonas & Mika.


Kicki & syster.


Uffe.


Haha Madde lite fuller! Och sofie & jonas i bakrunden.


Christian, jag och Uffe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0