Nykterist? Jovisst!

Jag har ju komit på att man kan filma med kameran också haha nämen
dom senaste gångerna jag festat så har jag spelat in några video klipp,
dagen efter när jag kollat på dom så har jag alltid tänkt " fyfan vad pinsam
jag är, vad håller jag på med?"
typ och liknande, men igår var fan droppen!
JAG SKA SLUTA DRICKA. Nu förstår jag vad alla snackar om, att jag blir
jobbig när jag dricker för mkt.

Aldrig att jag laddar upp dom hemska video klippen när jag var som allra
fullast och ramlar och gapar å har mig, men här är ett från midsommar när
jag var på mitt jobbiga humör. Jag pratar inte så som jag gör på videon som
annars när jag är nykter. Jamenar, jag var nog rätt dragen här med tanke på
hur galet seeegt jag pratar?! Och sen så låter jag som någon slags
super fjortis eller något.....  stackars Andreas x)


Nä men, detta går ju inte. Så NU ska jag sluta dricka punkt slut.
Så nu vet ni det. ;)

Igår drog ju vi till Lysekil, och aa det blev vell en ganska lyckad kväll,
förutom att jag blev för full då men det hade ju inte direkt jag ont av, men
jag skämde ju ut mig en del kan jag tänka mig. Men förutom det så hade
jag jävligt kul faktist! 

Här kmr lite pic!
Söt Andreas.


Jag och Madde. ( ser pundad ut men vafan )


Jag och Andreas och Maddes hand haha. Snygg ja e !



Fina biiilet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0