Midsommar igår.

Blev inte direkt något midsommar firande igår, ingen dans runt midsommar
stången, inga blommor i håret, inga jordgubbar.. MEN, hade en grym
midsommar endå! Jag,Andreas,Madde och några till drog te Ove jävel
för han hade fest. Hade hur trevligt som helst. Sluta med att jag och
Madde däcka och vi kom inte hem så blev att vi och andreas sov över,
Madde och en som heter Per snodde soffan så jag och andreas sov
på en liten filt på golvet hahha fyfan va ont ja hade när jag vakna. x)
Men endå värt.

Och snart bär det av till Lysekil! Det är bil crusing wihi!
Jag,Andreas & Madde åker med Ove och hans flickvän upp.
Och guuuuud va skönt att det är fint väder idag!
Det kmr säkert bli en lyckad kväll till! :p

Lite pic från igår hos Ove.
Kolla vad gulligt jag och Madde har däckat. <3


Jag älskar dig Andreas! ( ush på hur sleten/full jag är )


Jag och Madde blev lite busiga.


Jag och Madde igen.


Sen imorse så käka vi på Sibylla, gött bakis käk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0