Kan inte sova.

Är galet trött, orkar knappt hålla ögonen öppna men Andreas jobbar
och han kmr inte hem fören sju till morgonen och det är nästan omöjligt
att somna utan honom. Suck.

Åkte ju hem te mina päron förut och kom nyss hem faktist,
tänkte att det inte är någon ide en då, men ville inte hålla stackars mamsen
uppe hela natten för att hon skulle köra hem mig haha. Så nu sitter jag här
ensam och övergiven.

Pratade med min kära broder förut och vi kom fram till att vi helt enkelt
bara måste åka på kryssning! Båda mina bröder gör det typ hela tiden
dom kom nyss hem från en och om tre veckor bär det av igen, och
denna gången med lilla mig vill ja lova! Vi åker till Tallinn, knappt att jag
har råd med det med mina fjuttiga pengar men ska få 500 kr av min söta
pojkvän och en del pengar av mami. Så.. fyfan va kul det kmr att bli!!
Längtar
. Och där försvan min plan på att bli nykterist med en gång..
inte en chans att jag åker på kryssning utan att dricka?!
Men ska försöka hålla mig till då iaf, och vara lite smart och dricka med
måtta!

Men aa nu tänkte jag försöka sova, imorgon blir det att gå upp tidigt och
först fixa mat till älsklingen när han kmr hem, sen dra hem till mami och
dadi och steka! Imorgon måste det ju helt enkelt bli fint väder!? :O

Tallinn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0