Söndag.

Hmm, i fredags så blev det att jag drog på festen, men kunde ja hålla mig nykter?
Icke då... det börja med att syrrans kille tjöta hål i huvudet på mig att jag skulle
dricka och fick drinkar av han.. tänkte då att aja någon drink kan jag vell ta..
men har jag väl tagit en så e det kört mer eller mindre. Fast jag höll mig faktist
skapligt "lagom" full, skämde inte ut mig eller blev jobbig va jag vet.?
Men hände lite annan skit ( inte mitt fel ), för drog på en annan fest och det
skulle jag inte gjort. Säger bara.. JÄVLA FITT HOR SKADADE UNGJÄVEL.

Och igår så vaknade jag inte fören vid 6 tiden på eftermiddagen.. lyckat.
Sover bort mitt sommarlov. Men iaf, jag och Andreas drog till Uddevalla med
mina kära bröder och Uffe, var meningen att vi skulle bada i ute basängerna men
bad krukor som vi är så stog vi och huttrade på land haha, så blev att vi drog
hem igen. x)

Och idag så händer det inte ett smack va jag vet, måste iaf gå och lägga mig
tidigt som bara den idag för ska upp tidigt imorgon och jobba lite, ska gräva
och ha mig, hur ska detta gå? ;)

Lite pic från i fredags.


moi.

på väg till den andra festen.

jag och söt madde.

hårdingen.

jag och madde blev lite busiga, vi kladda även mustage osv i ansiktet. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0