AJ.

Tror aldrig jag haft så här ont i kroppen... vågar knappt böja mig eller resa mig
för då går vell ryggen av. Haha fifan jag som redan har problem med lederna, att
gräva ut lera,gjord och stenar ur det där jävla källar rummet gjorde det iaf inte bättre.
Men jag, papi och Mika hann klart med mer en ett rumm igår så de är ju bra.
Han som vi gör det för vill ha två rum klara innan 2 veckor så vi behöver ju iaf inte
stressa hehe. Ska dit och jobba imorgon igen, idag hade aldrig gått.
Det är några dagars jobb kvar sen så är hela källaren urgrävd.
Blir antagligen lite mer jobb om två veckor också när han kmr hem.

Aja, idag blir det en luuuuuugn dag. Kmr antagligen ligga framför tv:n heeeela
dagen. Och knarka treo som bara den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0